28 de desembre del 2015

Taller de Cal.ligrafia amb pinzell a NaturalScrap...

Ja tenim aquí el primer taller de l'any!

Ara que ja hem paït els torrons i els canalons és l'hora de posar en marxa la creativitat de nou! Vine al taller de cal.ligrafia amb pinzell que faré el dia 16 de gener a Natural Scrap on aprendrem la tècnica des de l'inici.

taller de cal.ligrafia amb pinzell a NaturalScrap per Alba_Slak


Però la cal.ligrafia té moltes aplicacions, des de scrap a postals, targetes o decoració. Aquí tens alguns exemples de tot el que pots fer amb el que aprendràs al taller.
cartell de cal.ligrafia by Alba_Slak


En el taller coneixerem els materials i la tècnica per a fer cal.ligrafia amb pinzell, que et servirà per desprès seguir creant a casa!

Horari: dissabte 16 de gener, de 10.30h a 13.30h.
Inscripcions: per email a naturalscrap@hotmail.com o al telèfon 93 707 38 63.

-------------------------------------------------------------------------

¡Empezamos el año con caligrafía!
Ahora que ya hemos superado la Navidad, es momento de poner en marcha la creatividad. El día 19 de Enero estaré a  Natural Scrap haciendo un taller de Caligrafía con pincel. En este taller aprenderemos la técnica des del inicio para que puedas seguir creando en casa y aplicandolo a todos tus proyectos!

La caligrafía tiene muchas aplicaciones en scrap para los layouts, las tarjetas project life, postales journaling... y también para decoración, si quieres aquí puedes ver muchos más ejemplos. 

Horario: Sábado 16 de Enero, de 10.30h a 13.30h.
Inscripciones: Por email a naturalscrap@hotmail.com o al teléfono 93 707 38 63.