28 d’abril del 2015

Handmade Festival i tallers de 2nd Funniest Thing...

Aquest cap de setmana passat va ser el Handmade Festival, i a part de remenar les botigues i xerrar amb gent, també vaig fer uns tallers dels que vaig sortir ben contenta!

Ja fa temps que segueixo el blog de 2nd Funniest Thing i quan va publicar que faria uns tallers durant el Festival i a més, gratuïts, m'hi vaig apuntar al moment! I m'ho vaig passar genial!

Sense cap mena de dubte el taller de 'marmolado' amb spray em va encantar! Vaig sortir pensant en com aplicar-lo, i ja tinc seleccionats algunes 'víctimes' a casa, tipus calaixos, marcs de fotos,...

mostres que vam fer al taller amb fusta reciclada...

detalls del marmolado, m'encanten aquestes aigües...

També vaig fer el taller amb la pintura Chalk Paint, i vaig sortir directa a comprar 'craquelador'!! em va agradar molt l'efecte que quedava!

taller de chalk paint al Handmade festival...

Ja us aniré ensenyant els meus experiments en aquestes noves tècniques! I vosaltres vareu fer algun taller durant el Handmade Festival o vareu descobrir alguna cosa nova?

Ah, i moltes gràcies a la Marta de 2nd Funniest Thing per montar aquesta marató de tallers!!

---------------------------------------------------------------------------------------

Este fin de Semana fue el Festival Handmade y aproveché para hacer dos talleres de hacia 2nd Funniest Thing, a la que hace tiempo que sigo en su blog, y que me gustaron mucho!

El mejor para mi, fue el taller de marmolado con spray, una técnica con unos resultados increíbles, y que ya estoy pensando en las cosas que tengo en casa para aplicar-lo! jajaja

También hice un taller con la famosa pintura Chalk paint, de la que me gustó mucho como queda con el craquelador, como podéis ver en las fotos de arriba!

Estoy segura que haré más experimentos con estas técnicas, así que ya os iré enseñando los resultados! Y vosotros hicisteis algún taller o descubristeis algo nuevo en el festival?