22 de gener del 2015

Segells nous, col·leccions temàtiques...

L'últim dia us vaig ensenyar les col·leccions bàsiques que he dissenyat amb col·laboració amb Johnaas Stempel, amb els abc's, els números,... i avui us ensenyo les col·leccions temàtiques, en tenim per a aniversaris, per a l'hivern, per a parelles i bodes,...

Començarem amb els segells de l'Hivern, a mi m'encanten! (no queda molt bé que ho digui jo que sóc la dissenyadora, però que hi farem! jajaja).
segells en català per al hivern...
Tenim botes d'aigua i paraigües per als dies de pluja, guants i gorro pel fred, la nena del paraigües,... tot pensat per a fer layouts, àlbums i el project life dels dies d'hivern!

La següent col·lecció està feta pels aniversaris i festes varies! Hi ha espelmes, banderoles, un pastís,... tot pensat per a documentar totes les festes! I inclús poder fer les vostres propies targetes d'invitació als aniversaris o que els nens les facin ells mateixos!
segells per aniversaris i festes...
Heu vist la banderola? a dintre podeu escriure el nom del que fa l'aniversari, els anys, o el motiu de la festa!

Et cases? fas l'aniversari de boda? Has d'anar a alguna boda aquest any? O potser et vols fer tu mateixa les invitacions de la boda? Doncs aquesta col·lecció és per a tu!
segells en català per a bodes...

La següent col·lecció no és temàtica, sinó un recull d'il·lustracions que podeu usar en diferents projectes! Un llapis, una càmera, un cabdell de llana, una pluma, un sobre,... són petits detalls que podem usar per a targetes, layouts, àlbums,..
segells amb il.lustracions per a scrapbook...

I per últim he deixat el pack de segells que he dissenyat per nadal! Si sou com jo i encara teniu el December Daily a mitges us anirà molt bé! en el pròxim post us ensenyaré com els he utilitzat jo, perquè m'ha servit per documentar tots els dies de festes, des de Nadal passant per Cap d'any i Reis!
segells en català per a nadal, cap d'any i reis...

Alguns heu preguntat on els podeu comprar, així que us convido a seguir-nos al facebook meu de Alba_Slak i el de Johnaas Stempel on anirem publicant les botigues que els venguin!

Espero que us hagin agradat! 
I volia donar-vos les gràcies per la bona acollida que li heu donat als segells! 
Moltes gràcies!!!

5 comentaris:

Raquel Martín ha dit...

M'encanten! Ben segur que seran un éxit!

Cristina ha dit...

Són maquíssims! He vist que es poden trobar a Conesa, que valen aproximadament?

Alba Slak ha dit...

Moltes gràcies noies!

ara ja els comencem a tindre a varies botigues!

Mamen ha dit...

M'agraden moltíssim! Per Sant Jordi començaré el meu project life. Em pots facilitar webs on els venguin per favor? Gràcies!

Alba Slak ha dit...

Hola Mamen!

Quin bon dia per començar el Project Life!!
En aquest link pots trobar tots els segells que jo he dissenyat!
https://www.etsy.com/es/shop/JohnaasStempel?order=price_asc&page=1

i aviat en tindrem disponible un de Sant Jordi també!!

Moltes gràcies per passar-te per aquí!