16 d’abril del 2014

Layout amb tres fotos...

Quan fem un layout la majoria de vegades hi posem una sola foto, i per aquest el repte per a mi era que volia usar les 3 fotos en el mateix layout.

I després de remenar tots els papers que tinc, vaig trobar aquest del fons de fusta amb uns tons grisos molt suaus i vaig veure que era perfecte perquè no prendria el protagonisme a les fotos!


Vaig preparar el fons amb una mica de gesso i uns esquitxos d'aquarel·la líquida, i perquè les fotos tinguessin una coherència entre sí els hi vaig posar un fons amb uns papers de tons grogs.

El títol el vaig fer amb cal·ligrafia desprès de provar tots els abc's que tenia per casa i veure que no m'agradava cap perquè em destacaven massa, així que vaig optar per fer-lo amb pinzell i pintura gouache negre i que quedés més personal.


Per la resta de detalls dels layout, només quedava combinar el gris amb el groc, una aposta segura i que està de moda! Que en penseu? Us agrada aquesta combinació? L'heu usat algun cop?

--------------------------------------------

Cuando hacemos un layout normalmente sólo tiene una foto, y en este layout el reto para mi era incluir las tres fotos! Y después de dar vueltas a todos los papeles que tengo en casa encontré este del fondo de madera en tonos grises y que me iba perfecto para que las fotos no perdieran protagonismo!

Preparé el fondo con un poco de gesso y acuarelas líquidas, y para unir las fotos entre sí las pusé sobre un papel de tonos amarillos.

Sólo me quedaba la decoración y el título, pero después de probar todos los abc's que tenía en casa y ver que no me gustaba ninguno, decidí hacerlo yo misma con pinzel y pintura gouache. Para lo demás seguí combinando los colores grises y amarillos que siempre son una apuesta segura! Que os parece? Habéis usado esta combinación alguna vez?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

mE gusta mucho el papel elegido y el fondo que has hecho, queda super bien todo con las fotos!

LadyLau Scrap ha dit...

el gris es un fondo q combina muy bien con la mayoría de colores! ^^ un LO muy chulo. un besitos