9 d’octubre del 2013

project life juny i juliol...

I seguim amb el project life! ara ja estic al juliol!

En aquesta setmana hi havia dos coses que volia destacar i per separat, així que a partir d'una pàgina blanca, i amb un stencil 'chevron' i esprais taronja i groc vaig crear el fons per a algunes de les targetes, i les altres amb esquitxos blaus, per a què entre ells es veges que eren temes diferents.
project finals de juny, principis de juliol

I per fi, a la setmana 27 he usat per primer cop les famoses targetes de Becky Higgins especials per al project life! la veritat és que estan molt bé, perque vas més ràpid, però si ets com jo que ho omples tot de gesso i tinta, no llueixen gaire! jiji

detall de la setmana 28

I la setmana 29 que està exclusivament dedicada al viatge a Londres amb les amigues! La pàgina la vaig fer com si fos un Lo, és a dir que vaig fer una pàgina de 30x30 amb totes les fotos, i quan ja la tenia feta, la vaig tallar amb la mida de la funda del project.
Setmana 29

M'agrada molt la idea i crec que ho faré més cops, de fer tota la pàgina conjunta i després retallar-ho, perquè queda una idea més de conjunt! El fons està fet amb una pàgina bàsica de 30x30cm, gesso aplicat amb una plantilla i sprays de colors que m'he fet barrejant anilina i aigua.

I en el pròxim post us ensenyaré una setmana només feta amb il.lustracions!

--------------------------------------------------------

Y sigo con el projecte life! por fin he llegado a Julio!

En la semana 26 había dos cosas que quería destacar, pero que se vieran separadas entre ellas, así que usando un papel básico blanco cree dos tipos de fondos. Unos con un stencil 'chevron' y spray naranjas y amarillos, y los otros con salpicaduras azules.

¡Y por fin en la semana 27 he usado las famosas tarjetas de Becky Higgins creadas para el project life! La verdad es que están muy bien, porque vas más rápido, pero si eres como yo que lo llenas todo de gesso y pintura en spray lucen más bien poco! jijiji

En la semana 29, exclusivamente dedicada a un viaje a Londres con las amigas, la cree como si fuera un Lo. Hice toda la página en un papel básico de 30x30 componiendo todas las fotos con cuiddado para que luego al cortarla al tamaño de los bolsillos de la funda del project, ninguna quedara cortada por la mitad. Esta idea me ha gustado y creo que lo voy a usar más veces.

¡Y en el próximo post os mostraré una semana hecha sólo con ilustraciones!

1 comentari:

Cristina ha dit...

M'agrada molt com t'està quedant el Project, la veritat es que costa ...c osta de serguir , a mi també m'esta costant molt. La idea de fer un un Lo i tallar-lo es molt guay ,em sembla que et copiare je je je!!!, perdó m'inspirare!!!