4 d’octubre del 2013

l'Instagram i jo...

L'instagram i jo teníem una relació d'amor i odi! m'encantaven les fotos que veia de la gent, però em feia mooooolta mandra tindre alguna cosa més, a part del blog, el facebook,... però al final he caigut! 

Instagram! Tinc Instagram!

M'havia resistit però fa un mes, unes boges del scrap i a més a més, amigues em van convèncer per fer-me un Instagram i seguir el repte de Fat Mum Slim! El coneixeu? El seguiu?

Les boges del scrap les coneixeu, tenen nom i cognoms, i blogs, per si les voleu seguir són elles: retalls, scrap&myfavouritethings, la mar de washitape,....

La idea era seguir el repte de 'Photo a Day' del blog de Fat Mum Slim. El repte era fer una foto al dia durant el mes de setembre amb els conceptes que Fat Mum Slim proposava al blog. En total haurien de ser 30 fotos, però jo al meu ritme i sense stress m'he saltat algun dia de fer la foto i finalment tinc 16 fotos del mes de setembre, cosa que també m'anirà genial per al Project Life!

1.madebyme    2.onthewall
3.whatyoudidtoday     4.unexpected

1.liquid     2.curve
3.mademysmile & frommychildood     4.wtf & friends


Si voleu veure més fotos ens veiem per a Instragam! Sóc alba_slak!

-------------------------------------------------------------

Instagram y yo teníamos una relación amor-odio! mes gustaban las fotos de la gente, pero me daba pereza tener que mantener algo más a parte del facebook, el blog,... pero al final no he resistido más y he caído en la tentación!


Me había resistido pero al final hace un mes, unas amigas y locas del scrap me convencieron, seguro que ya las conocéis: retalls, scrap&myfavouritethings, la mar de washitape,....
La idea era seguir el reto 'Photo a Day' del blog Fat Mum Slim dónde ella proponía 30 conceptos, uno para cada día del mes, para hacer una foto. ¡Yo he hecho 16 fotos y no 30, pero yo a mi ritmo! jiji pero me irán muy bien para el Project Life...

¡Si queréis ver más fotos nos vemos en Instagram! ¡Soy alba_slak!

2 comentaris:

TXELL ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
TXELL ha dit...

Jaja, benvinguda al vici de l'instagram!! ;-) Jo també el tinc!