29 d’abril del 2013

Aprèn a fer les teves propies lletres...


Si vols aprendre a fer les teves pròpies lletres de cartró, vine aquest dissabte a Vic! 

La Eneriji i jo us ensenyarem com construir les vostres pròpies lletres i tornareu a casa amb una lletra acabada i amb les ganes de fer-ne moltes més! us ho dic jo, que això és com l'scrap i enganxa! jijij

a més pot triar l'horari que et vagi millor: pel matí de 10h a 13.30h o a la tarda de 16.30 a 20.30h!
Per a fer la inscripcio heu d'enviar un email a jimenezfotografia@gmail.com o trucar al 657 16 13 54 (eneriji).

el meu reptes és acabar amb una paret com aquesta!




Qui s'anima?

3 comentaris:

Silvia ha dit...

Hola Alba!!
al taller fem nosaltres la lletra (partim de cero) o es decora una lletra ja feta?
Si en lloc d' aquí em vols respondre al meu bloc o per mail, cap problema el que et vagi millor!!!

Marta - LittleMars ha dit...

oooh me chifla esa pared!!

Alba Slak ha dit...

hola Silvia,

ho farem tot des de zero, construirem nosaltres la lletra des del inici fins a acabarla decorant.