1 de febrer del 2013

5è aniversari de KitsDeSomni...

Si, al maig és el 5è aniversari de KitsDeSomni i ho celebren a lo gran!!!
Amb un cap de setmana de tallers amb la Amy Tangerine i la Loredana Bucaria!!!
 
i per a promocionar aquest event els he fet un disseny i unes il.lustracions! 
 

Així que animeu-vos a vindre!
serà un gran cap de setmana, ple de scrap i riures!!! 

Jo estic emocionada amb la idea de fer un taller amb la Amy Tangerine!!! woowwww!!! I de tornar a fer-ne un amb la Loredana Buscaria, l'any passat a París vaig fer un taller amb ella i em va agradar moltíssim!!! Mireu aquest post del any passat, després de tornar emocionada de París!


2 comentaris:

Unknown ha dit...

quines ganes de que arribi el dia i compartir-lo amb totes vosaltres :)
per cert .. m'encanta la il.lustració !!

ptns i fins demà

Unknown ha dit...

No sabia que havies fet un curs amb la Lory! He mirat el post i l'àlbum és simplement preciós!!!!!

La ilustració es la canya :DDD