9 de juliol del 2012

scrap a palafolls...

ahir vaig tornar a casa esgotada però un somriure d'orella a orella després de passar tot el dia a Palafolls fent scrap! i em va servir per adonar-me que cada dia faig més barreges amb les aquarel.les, les anilines, els segells, els papers,... i que cada dia em diverteixo més perquè vaig trobant el meu estil, que em dóna llibertat per a expressar-me i embrutar-me les mans!

us ensenyo dues de les coses que vaig fer, perquè la tercera la vam fer a mitges amb la cristina i encara no es pot ensenyar... les fotos estan fetes amb el mòbil, per això no són de gran qualitat.


 la postal era per al intercanvi i li va tocar a la Sara de ScrapTerapia!


moltes gràcies a la Sara i la Leti per organitzar-ho! i a la resta de noies per a crear un gran dia!


ayer pasé el día en Palafolls haciendo scrap! y sirvió para darme cuenta de que cada día disfruto más mesclando pinturas, con sellos, con acuarelas, con papeles de scrap,... 
la calidad de las fotos no es muy buena porque están hechas con el móvil, pero son una postal y un tag.

5 comentaris:

Reichel ha dit...

jo el vaig veure en directe i es genial!!

Va ser un mati ( vaig marxar d'hora :P) genial!!

PEtonets

Sesame et Cannelle ha dit...

Per al proper amic invisible... ja saps! mola un montón

gigi et moi ha dit...

Carinyet, en realitat eren 4 coses perquè una la tinc jo a casa!!! T'enrecordes de la capsa decorada??? jejejeje.
M'encanta el teu estil Alba, i no només a mí que a Palafolls vas despertar molta curiositat amb les teves creaciones tant maques!!!
Un petonàs enorme, jo també vaig tornar a cas mega feliç, però amb l'energy de vacances!! ajajaja.

Alba Slak ha dit...

leti, si q me'n recordo que eren 4! però era per a tu! per la currada d'organitzar el dia! quina alegria que a la gent de palafolls els agradés el q faig!!

un petonas ben gros, a veure si tornem a coincidir aviat!!

Laura Elizabeth ha dit...

All of it is so colorful and nice c:, good job!

xo, L
http://fluffibonbon.blogspot.com/