24 de desembre del 2010

bon nadal...

banner de nadal en català by Alba_Slak

he dissenyat unes banderoles per decorar la casa aquests dies de festa, i de pasada, també unes etiquetes per posar als regals. la banderola es pot imprimir directament sobre cartolina, ho retalleu i després només s'ha de doblegar la pestanyeta superior de color gris endarrera, passar-ho per un cordill, i si voleu que no es mogui per darrera hi podeu posar un punt de pegament o cinta adhesiva.

les etiquetes es poden imprimir amb paper adhesiu, però si no en teniu, jo les he imprés a la mateixa cartolina de les banderoles i les he engantxat amb cinta adhesiva doble cara o pegament damunt del regal.

he diseñado unas banderolas para decorar un poco la casa estos dias de fiesta, y también unas etiquetas para poner el nombre en los regalos. la banderola se puede imprimir directamente sobre cartulina, se recorta y se dobla la zona gris para atrás y le pasais un cordon. si no queréis que se mueva se puede poner un poco de pegamento o celo por detrás.

las etiquetas se pueden imprimir en papel adhesivo, pero si no teneis, lo podéis imprimir en la misma cartulina y pegarlo con celo doble cara o pegamento encima del envoltorio del regalo. 
Banner de Nadal en catlà by Alba_Slak


us convido a descarregarvos el pdf amb les banderoles i decorar algun raconet de les vostres cases, si algú vol enviar-me una fotografia d'on les heu penjat, em farà molta gràcia i faria un post amb un recull aquí al blog.

os invito a descargaros el pdf con la banderola y decorar vuestras casas, si alguién se anima a hacer una foto y mandarla me haria mucha ilusión y haria un post con ellas.

Seguint aquest link, podeu descarregar l'arxiu en català.
Siguiendo este link, podeis descargar el archivo en castellano.

4 comentaris:

doris ha dit...

Alba, como siempre, muy original. Al igual que las tarjetas, muy bonitas! Me encanta! Y como dicho, podríamos hacer alguna sesión en tu casita o en la mía... ;-) Felices fiestas! Un petó molt gran. :-*

Rosabel Botet Freixes ha dit...

Wala, que bonic!gràcies!

Eva ha dit...

Feliz Navidad!!!
Besitos

Conchi ha dit...

Bon Nadal i moltes gràcies!!!