18 de novembre del 2010

crònica de creativa...

per fí tinc temps d'actualitzar el blog després de creativa! quin gran dia, vaig acabar cansadíssima però molt feliç! em vaig passejar amunt i avall per la fira, vaig veure novetats, tallers,... i finalment per la tarde, el moment més esperat! el taller de kitsdesomni amb la mireia!!

vam fer un albúm petitet, però on hi havia de tot, pintura, embossing, segells, teles,... i després per completar el dia, sopar amb algunes de les noies de kitsdesomni, i molts riures!!

tot i que el taller durava 3h no vam acabar l'albúm però en tenia tantes ganes, que el dia següent va ser el primer que vaig fer, café amb llet de diumenge i acabar l'albúm!!

la portada, amb una mica d'embossing (el primer cop que en feia).

i algunes de les pàgines interiors. les fotografies son petites, de 5x5cm, així que us podeu fer a la idea de que es un mini album, ben mini!

por fin puedo actualizar el blog, después de creativa! fue un gran dia, primero paseando por la feria, viendo novedades, papeles,.... y luego por la tarde el taller de kitsdesomni!
hicimos un album pequeñito, pero muy completo: pintura, embossing, scrap,... y luego cena con alguna de las chicas de la redsocial y muchas risas!

el taller era de 3h, pero aún así no nos dio tiempo a terminar, y al dia siguiente, taza de café con leche y lo terminé! jeje. os muestro la portada y algunas de las páginas interiores.

2 comentaris:

Eva ha dit...

que envidia!!! debido ser genial!!
Besitos

doris ha dit...

que chulo, alba! algún día tendrás que ensenyarme todas esas joyitas que creas... ;-) Petó!