27 de juliol del 2010

apagafocs!


no ho puc evitar, quan alguna cosa no m'interessa o és la tercera vegada que la expliquen, el meu cap desconecta i començo a dibuixar sobre qualsevol lloc, una llibreta, els tovallons i les estovalles de paper dels restaurants,...

aixó es el que em va passar fa uns dies en un curs de formació de la feina, que parlaven dels tipus de treballadors, i un d'aquests és el típic que no té una programació de feina, sinò que només fa que solucionar els problemes tal com van sortint i m'hi vaig veure reflexada! se'n diu un treballador ''apagafocs''!


cuando algo no me interessa o es la tercera vez que lo explican, mi cabeza desconecta y empiezo a dibujar dónde sea, en una libreta, en las servilletas de papel del bar,...

esto me pasó hace unos dias en uno de estos cursos de formación que nos dan en el trabajo, hablaban de los tipos de trabajador, de los que no tienen una programación y se pasan el dia solucionando los problemas tal como van llegando y me vi reflejada en esta explicación! se les llama trabajador ''apagafuegos''!
Recordeu que estem de sorteig!! (entrada anterior)

1 comentari:

Sejo Mora ha dit...

Hola Alba! Me encanta tu blog, tienes mucho talento ;)
Te invito a mi blog, he abierto hace poco un concurso si quieres pasate y a lo mejor te animas a participar.

Saludos ;)