17 de febrer del 2010

Somiadora...

Aquesta il.lustració és una de les que forma part de la exposició de "hagas lo que hagas ponte bragas". És pintura acrílica sobre tela, i fa 30x30cm.


Es aquell moment en què ens posem a somiar desperts, a viatjar amb la imaginació, per descobrir nous animals o essers estranys que ens acompanyen durant el viatge.





També us poso dos detalls de la il.lustració, els cors amb ales, que ja fa temps i de forma esporàdica apareixen en algunes il.lustracions, i m'agraden molt, fins i tot estic pensant en com redibuixar-lo per convertir-lo en segell!









Esta ilustración forma parte de la exposición "Hagas lo que hagas ponte bragas", es una pintura acrílica sobre un lienzo de 30x30cm.

Es ese momento en que soñamos despiertos, en que viajamos con la imaginación y descubrimos nuevos animales que nos acompañan durante el viaje. También os muestro os detalles de la ilustración, el primero es uno de mis corazones alados, que quiero ver como lo simplifico para realizar un sello. Y el segundo, es un nuevo visitante, un conejo alado que hará compañia a la chica en sus viajes.